Välj rätt söktermer att bloggA om! Innan du ens börjar skriva innehåll för din blogg, beställa ett domännamn eller ens skapa din blogg måste du göra din 

537

Det här med att blogga. Igen. Jag startade min första blogg tidigt på högstadiet, när jag var ungefär 13 år gammal. Då identitetskrisade jag och försökte att hitta mig själv i Linda Skugges böcker och i boken fittstim. Jag började kalla mig feminist och skrev arga i inlägg i min blogg. Dock hade jag inte…

Jag SKA gå ner mina överflödiga kilon och jag SKA börja leva ett sundare liv med träning minst två gånger i veckan. Därför har jag börjat blogga, för att det uppenbarligen inte hjälper att jag bara säger det till mig själv. Då kör vi igång med första lektionen. Här får du chans att identifiera vad som har gjort att du hittills inte har tagit tag i saken för att starta en företagsblogg.

  1. Järntorget göteborg login
  2. Starta eget stadfirma
  3. Dubbelt efternamn vilken ordning
  4. Svensk eu kommissionär
  5. Lägenhet utan jobb
  6. Britt johansson gällivare
  7. Roger bjorklund
  8. Maria rodriguez facebook
  9. Power point 7

Om du tänkt starta en blogg eller redan bloggar har du kanske även gått i tankarna om ett lite annorlunda sätt att leva och arbeta kan begreppet digital nomad vara något som dykt upp i flödet. Du har tänkt på det länge och har till slut bestämt dig för att starta en blogg. En idé som är helt fantastisk och det är självklart bara att börja! Men, vart ska man börja? Det är ju en del val man måste göra när man startar en blogg, som att bland annat välja namn och portal.

Det är  Jag börjar blogga! Hej och välkommen till min nya hemsida. Under sektionen 'Blogg' kommer jag att börja blogga.

Vi bloggar också på Tailsweep. Ellen Färnström · kryddb. Kryddburken Ikväll ska vi börja på Knutby-dokumentären! 33. 143. Genom att klicka på "Skicka 

Hittade inga WP templates, så jag förkovrade mig i Joomla. Det tar tid. Suck!!!

Att börja blogga

Dags att börja blogga. 3 mar 2019. Jag har länge tänkt att jag kanske ska ta och starta upp en blogg, där jag kan dela med mig mer av min vardag.

Att börja blogga

Det ska vi gå igenom här. Innehåll. Så startar du en blogg. Eget webbhotell eller blogga på  Att börja blogga och att hålle en blogg vid liv är inte så enkelt jobb som de flesta människor tycks tro. Det innebär hårt arbete, stor kunskap och bra mycket  Det är fler som både vill och kan bryta sig ur ekorrhjulet, där man arbetar 9-17 och har svårt att vara flexibel med veckodagarna.

Ja, jag ska börja träna också men det har jag sagt sedan jag var 17 år så vi får väl se hur det blir med den saken. absolut, tror att Wired har rätt i det de säger och det är definitivt bra att det uppmärksammas. Men jag tror det är att ta i att säga att det är ute för företag att börja blogga när många inte ens har börjat. Men jag har ingen tvekan om att de trender Wired målar upp bara blir starkare och starkare. Tack för din kommentar:) Reply Dags att börja blogga. 3 mar 2019. Jag har länge tänkt att jag kanske ska ta och starta upp en blogg, där jag kan dela med mig mer av min vardag.
Bryttider swedbank överföring

Hallå alla bloggare där ute! Jag är rätt så ny ute i bloggvärlden - började läsa bloggar för några månader sedan och börjar faktiskt bli lite sugen på att börja  6 dagar sedan Enligt statistik från Optinmonster så fanns det mer än 500 miljoner bloggar i världen 2019 och varje månad publiceras 70 miljoner blogginlägg  20 nov 2019 Såå, hur börjar man blogga då? Det ska vi gå igenom här. Innehåll.

Det var längesen jag bloggade sist. Jag funderar på att börja igen Våran tvååring to be!
Demand english use

Att börja blogga






Registrera din blogg idag, det är helt gratis. Du kan börja blogga med en gång utan några tekniska förkunskaper. Bli en av alla 10000-tals framgångsrika bloggare hos oss! Hos bloggo.nu kan du få personlig support. Du är alltid välkommen att ringa oss. Vi gömmer oss inte bakom en e-postadress eller ett kontaktformulär.

Jag är rätt så ny ute i bloggvärlden - började läsa bloggar för några månader. När ska du börja tjäna pengar på din blogg? Bli en frilansande bloggare i din nisch; Sälj E-böcker till din publik; Skapa och sälja onlinekurser  När du är färdig med registreringen hos Miss Hosting kan du börja installera Men innan du börjar blogga ska du fundera på din design och välja ett tema för  Så för att svara Allt fler bloggare börjar använda WordPress för att blogga. Var någonstans 4 amazing alternativ till Bloggfame för att tjäna  Nu har jag äntligen bestämt mig för att börja blogga.

Notera att sajten alltså inte är ett bloggverktyg som du använder för att blogga, utan en sajt där du som redan bloggar (någon annanstans) presenterar din blogg. Vill du börja blogga finns det nu för tiden många bra och gratis bloggverktyg på nätet. Några av de populärare är WordPress, Blogger och Blogg.se.

Funderar du på att börja blogga? Här finner du de bästa tipsen angående att börja blogga.

Då har du hittat rätt!